A A A K K K
для людей із порушенням зору
Лопушненська громада
Тернопільська область, Кременецький район

Блокування податкових накладних: спільне вирішення проблемних питань

Дата: 26.12.2022 10:20
Кількість переглядів: 29

Блокування податкових накладних: спільне вирішення проблемних питань

 

Нещодавно в Головному управлінні ДПС у Тернопільській області начальник управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Тернопільській області Наталія Стецько під час сеансу «гаряча лінія» поспілкувалася із додзвонювачами щодо проблемних питань призупинення реєстрації податкових накладних.

Найактуальніші запитання прямого звязку та відповіді на них пропонуємо вашій увазі.

 

Запитання: Чи треба завіряти копії документів, що подаються до Повідомлення про подання пояснень щодо податкових накладних, реєстрацію яких зупинено?

Наталія Стецько: Платнику податку не потрібно завіряти копії документів, що подаються до ДПС в електронному вигляді для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оскільки такі документи подаються в сканованому вигляді у форматі PDF, PNG або JPG у вигляді окремих додатків до Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено з відповідним накладанням на них кваліфікованого електронного підпису та печатки (за наявності).

 

Запитання: При заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної допущено помилку. Як можна виправити?

Наталія Стецько: Платник податку не може виправити помилку, допущену при заповненні скарги щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.

Однак можна відкликати скаргу із помилками та з врахуванням виправлень подати її повторно.

 

Запитання: Протягом якого терміну ДПС України розгляне скаргу на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної в період дії воєнного стану?

Наталія Стецько: Скарга на рішення комісії регіонального рівня про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних розглядається комісією центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику протягом 10 календарних днів з дня отримання такої скарги.

Водночас тимчасово, на період до припинення або скасування воєнного стану на території України зупиняється перебіг 10-денного строку щодо розгляду скарги, яка надійшла (надійде) в період з 24 лютого 2022 року до припинення або скасування воєнного стану на території України та/або яка не розглянута станом на 24 лютого 2022 року.

 

Запитання: Як правильно заповнити Таблицю даних платника ПДВ?

Наталія Стецько: Таблиця даних платника податку на додану вартість допоможе не допустити зупинення реєстрації ПН/РК за ідентичними операціями. 

Таблиця подається за встановленою формою згідно з додатком 5 до Порядку №1165 разом із поясненням та повинна містити інформацію щодо специфіки діяльності платника ПДВ, зокрема про його види економічної діяльності (КВЕД), коди товарів (УКТ ЗЕД), послуг ( ДКПП), що придбаваються/постачаються. При цьому  Таблиця має містити тільки ті коди товарів/послуг і ті коди КВЕД, які дійсно відповідають діяльності платника, по якому зупинена податкова накладна. Якщо платник податку здійснює кілька видів діяльності рекомендується сформувати та подати окремі таблиці даних платника ПДВ щодо кожного виду діяльності. Деталізація кодів товарів та послуг, зазначених у податковій накладній має повністю відповідати по кількості цифр та знаків кодам, відображеним у Таблиці.

 

Запитання: Якщо таблицю даних платника ПДВ не враховано органом ДПС, які подальші дії платника?

Наталія Стецько: Платник податку має право подати Таблицю даних повторно, обмежень по кількості разів її подання немає. При цьому, для врахування Таблиці Комісією податкового органу необхідно усунути причини відмови, зазначені в попередньому рішенні.

 

Запитання: Чи зупиняється граничний термін подання повідомлення для розблокування податкових накладних під час війни?

Наталія Стецько: Відповідно до п.102.9 ст.102 Податкового Кодексу України на період дії правового режиму воєнного, надзвичайного стану, що вводиться в Україні, зупиняється перебіг строків, визначених Податковим Кодексом України та іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи. Відповідно, якщо закінчення терміну 365 календарних днів, встановленого для подання платником податків повідомлення про надання пояснення у разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН, припадає на період війни, то такий перебіг строку зупиняється.

 

Сектор інформаційної взаємодії

Головного управління ДПС у Тернопільській області

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь